Svensk musik

Jag har en sådär grej att så fort det är sommar så börjar jag lyssna på svensk musik. Jag vet inte varför men för mig innebär sommar svensk musik, så är det bara och speciellt ska det vara 90-tals musik, alltså sånt man lyssnade på när man var liten. Just nu lyssnar jag på "Du är så yeah-yeah yao-yao" Kommer ni ihåg de ? Älskar den låten helt enkelt!

 

Man får såklart inte heller glömma "När vi två blir en","Var ska vi sova inatt","Jag är bara lycklig när jag dricker" och "Flickorna på tv 2". Hahah ;D

love,malin


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svensk musik är så somrig :D

2008-05-05 @ 20:30:31
URL: http://tiominuter.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0