Tisdag

Heeeeeeej Darlings, hej snokare och sist men inte minst - hej pappa!

Var i kallköket idag - väldigt kul, gjorde efterrätter :) Gott! :) Fick även hjälp av en i trean  - Robin, som var väldigt förvånad över hur vi uppförde oss mot varandra, tycke väl att vi var taskiga mot varandra men vi är vana, haha - kankse inte så bra om man tänker på det nu i efterhand?

Idag blir det inte så många inlägg, måste plugga till provet imorron. Sen kommer jag säkert åka och handla med mor min och ikväll blir det Gossip Girl och Desperate Houswives ! :D

Apropå Desperate houswives så har ni väl inte missat klippet lite längre mer? Får inte lov att missa det!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0