Tisdag

Hallo Darling! :) (Just nu heter alla Darling, det är dagens smeknamn ;), alla utan Fanny och Yasmine såklart )

Vaknade på helt fel sida idag, har inte alls kunnat sova bra. Vaknade tre gånger inatt och trodde att det var morron, första gången var kl bara 1 sen kl.2 och åter igen kl 5, sjukt jobbigt! Men sen blev allt bättre när man kom till skolan, som tur det var de kök-dag, vilket innebär inga lektioner bara jobba i kallkök hela dagen, vilket är väldigt härligt förutom dem onda skorna! Jag började med att var i salladsgruppen men eftersom jag var så duktig fick jag göra förrätter istället, clubsandwich men kycklig som nästan åts upp när jag gjorde dem - fast inte av mig! ;) hostFannyhost.
Sen bar det av hemmåt med the sexbus, men bussen tog ett helt annat håll som tog väldigt lång tid pga dem stängt av vägen, några idioter hade tydligen bomdhotat dem judiska kyrkan - lärde dem sig inget av andra världskriget?

Just de! Jag har tänkt lägga in lite "dagens" fast orkar inte lägga in dem kankse varjedag så det blir lite då och då. Men dagens kommer iallafall bestå av "dagens låt", "dagens citat" och "dagens blogg". kanske kommer fler senare ! :) Men om ni har tips om bra bloggar eller låtar så är det bara att tipsa på ! :D

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0