Torsdag

Sorry har inte hunnit blogga idag, haft för lite tid helt enkelt..

Härlig dag, har varit många av dem på sista tiden. :) Fast det är bara bra ! ;) Hade tre lektioner sen slutade man, härligt. Stack hem, somnade på soffan i två timmar sen ut med Lina på rutin och sopmalltid var Adam med telefonvis ;).

Imorron blir det padling i (k)analen, känns inte så kul, får se om jag ska va me eller ligga och steka, det behövs ju..

Fick mitt paket från H&M idag, så blev två nya skor :) Alltid kul med skor!

Ska sticka och se DSM nu :) Hörs imorron :) !

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0