Torsdag

Så, nu har trosdagen också gått. trevlig dag faktiskt, blev bjuden på glass, fick en trevlig överraskning (tyvärr har ja inte tänkt skriva vad! mohah) och var ute på promenad med Lina och Sixten OCH vi har inga läxor! :D Lycka !
Imorron är det vanlig dag igen men både matte, danska och gympa, blä! Hatar skol-fredagar..

Har precis gjort något som jag sas till att inte göra.. Har nämligen anmält en av mina bitches till singing bee, vem av dem återstår och se.. ;) Visst är jag snäll? :D

Ska in och duscha nu sen blir det sanningens ögonblick och Dirty sexy money :)

love,malin

Kommentarer
Postat av: Karin

jag hopppas verkligen att det är Lina :O Jag kan ju inte sjunga! :):O:S

2008-05-22 @ 21:11:20
Postat av: Malin

Men har du inte hört? "Man behöver inte sjunga bra, bara rätt!" ;D

2008-05-22 @ 22:08:01
URL: http://malingullianne.blogg.se/
Postat av: Karin

Jo jag har sett det, men tyckte inte att det var särkilt kul dock.

2008-05-22 @ 22:39:01

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0