Wednesday

Heeeeej Darlings :)
Dagen började med NP i matte, drygt. Gick inte så bra, tyvärr. Men det var ju matte så vad akn man förvänta sig ? Efter det var de hotellektion sen sluta man :) Överhärligt att sluta så tidigt när det är fint väder ute :) Det är ju trots allt sommar ;) Sen stack jag och Adam och mötte Ida och Fanny i parken sen stack vi in till stan. Dem åt lunch, jag gick bara titta på (skulle möta Lina en timme senare för att luncha med henne) sen bar det in till H&M innan jag mötte min kära Bitch a.k.a Lina(-pina).
På vägen hem gick bussen i sönder på rosengård så där fick man stå ett tag och vänta tills dem fixat bussen. Dagens "busstanke" kommer senare :)

Förresten tror jag att jag upptäkt något som inte är så bra.. :O vad återstår att se..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet vad du har upptäckt :D jag upptäckte det mycket tidigare än du! :D

2008-05-07 @ 16:44:56
Postat av: Malin

Du har inte upptäckt någonting! :$

2008-05-07 @ 16:51:14
URL: http://malingullianne.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0