2 cool for school

Klockan är nu kvart i nio och om 45 minuter måste jag sticka till skolan. Fast här sitter jag på golvet i stora rummet och tycker det är skitcoolt att jag kan sitta och blogga på min TV. Det var nog inte så väldigt smart av min far att göra så man kan sitta vid datan och Tv samtidigt. Detta har blivit ett väldigt stort problem. Nu måste jag verkligen springa in i duschen och ta en extrem snabb dusch och sen göra vid mig.. Eller ska jag skita i projekt oh företagande också..? Kolla pappa, du har skapat ett monster!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0