Born in the ghetto

Hejhej!
Dagen började lite smått dramatiskt att jag steg upp och gjorde mig i ordning och sen svimmade av, mer eller mindre iallafall. Efter ett tag bestämde jag mig iallfall för sticka till skolan. Idag var det första dan i serveringen och eftersom jag hade sån sjuk mensvärk så fick jag vara i baren med Alex. Älskar att vara i baren, det är där jag hör hemma. Får ta det lugnt, höra mina kära klasskompisar komma förbi och dela med sig av sina problem. Det är något magiskt med barer, folk vill helt plöstligt dela med sig av saker och berätta vad dem stör sig på där. Och så klart blev det ett litet matkrig med Tim. Fast denna gången var det han som börja genom att kasta en isbit i huvudet på mig.
          Vi fick även våra paper på uppsatserna vi ska skriva. Det är så att vår skola har fått en inbjudan att komma på en FN möte i NY men skolan kan bara ta med sig 12 st. Så nu ska dem som vill och får tävla genom att skriva en uppsats och sen bli interjuvade. Spännande! Så klart ska jag ge järnet och hoppas på det bästa.
          På väg till hållplatsen efter skolan blev man möt av världens snöväder, underbart. Jag hoppa omkring som en femåring med ett stort leende på läpparna. Så klart tyckte Adam att jag var en stor idiot och bestämde sig för att skämma ut mig på bussen genom att skrika ut Malin är våt! Jag hämnades genom att säga väldigt högt att han bara får upp den om Tim är i samma rum. Hans skrik är ju så klart inte sant medans mitt är, jag håller mig till sanningen - den är alltid roligast.


Lina, titta vad jag hittade i baren!


love,malin

Kommentarer
Postat av: Karin

Ååh, josse dricka!

2008-11-21 @ 20:22:31
Postat av: Lina

Tog du med den hem? :D

2008-11-21 @ 22:54:49

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0