Circus

Hejhej.
Eftersom våra lärare helt plöstligt har något emot oss i klassen så har vi blivit halvt begravda i läxor, prov och inlämningsuppgifter. Jag håller på att dö. Hur påverkar trafiken våra sinnen? Hur borde tallriksmodellen se ut? Vad har jag att säga om matkrisen? Varför hade vikingarna så konstiga namn? Vad blir 2+2? Detta är bara några saker som jag har i huvudet just nu. Matten har jag redan gett upp på och den har jag inte ens börjat plugga på. Som tur är så har jag skivan Circus på högsta volym. Det är ju absolut den bästa skivan Britney någonsin gjort. Nej, nu ska jag gå tillbaka till självmordsläget, dvs göra läxorna. Jag hör hur mamma och Mimmi sitter där nere och tittar på Mamma mia, jag är inte alls avundsjuk. Vore det dummt att hoppa av nu?

love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

DU SKÄRPER DIG MED MATTEN! :O

2008-11-26 @ 18:48:55
Postat av: Alex

Kom igen nu malin, vi ska ju till new york, plugga på allt lite sådär så du får vg och sen skriver du världens bästa uppsats så åker vi till new york och shoppar satan!!

2008-11-26 @ 21:30:14

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0