Från salongsberusad till askalas

Ja, jag gör ungefär samma sak som jag gjort hela helgen. Pluggar. Har tre prov nu på raken och plus en massa inlämningsuppgifter och skit. Varför är alla lärare så jävla idiotiska och lägger allt skit samtidigt? Så, ja, jag vet att min blogg är oootroligt tråkig att läsa just nu men och ni ska bli trötta på nån så får ni mer än gärna ta och slå på mina lärare. Mer än halva dagarna hela veckan har ju faktiskt gått ut på att plugga.

Just det! Har jag sagt att min mormor är världens roligaste och att hon blir bara mer underbar när hon är påverkad? Lina, vad säger du, borde inte du och jag matcha ihop våra mormödrar med deras vin och vodka?

För att avsluta tänker jag citera min mormor från släktkalaset igår: "Just nu är jag bara salongsberusad men jag går snart över till askalas!" Kan hon bli mer underbar?

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0