Fuck you you fucking fuck

VARNING! BITCHIGHETEN HAR GÅTT GENOM TAKET IDAG!

Så med det sagt så förstår ni säkert att följande rader läser ni helt självmant.
Dagen började med att vi samlades vid skolan och blev körda till arenan. När vi väl kom dit lämna dem av oss vi fel ingång. Sen när vi väl kom rätt fick vi vänta en timme innan alla var inskrivna. Sen blev vi förda till omklädningsrum där vi fick sitta och vänta. Och när nån väl kommer så behöver hon bara två stycken. Sen visade sig att vi inte alls skulle vara i köket utan i serveringen. Och nästan alla hade ju sina kock kläder med sig. Och inte nog med det så fick vi inte ha våra mobiler med oss, vi kunde ju ta foto som sen kunde läcka ut. Herregud, det är inte precis som vi jobbar på någon hemlig militärbas någonstans. Så för att avsluta det hela bestämde vi tjejer att dra där ifrån. Tro inte att vi står ut med sånt skit. Jävla apor.

Men efter att åkt in till stan så blev allt bättre. Jag kom hem 850 kr fattigare och två par skor rikare. Skor löser allt, förutom när dem ger en skoskav..


 


love,malin

Kommentarer
Postat av: Fanny

du glömde att vi offrade våra liv i rondellen på väg till bussen (jag höll på att bli överkörd av en turistbuss påvägen tillbaka)

2008-11-05 @ 18:20:49
URL: http://fannyangerborn.blogg.se/
Postat av: Assistent

Du får nog inte skoskav om du köper en storlek större ;)

2008-11-05 @ 20:54:45

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0