Happy again

Ångest, extrem ångest. Jag provade serveringskläderna för imorron. Kjol, blus och väst. Och fy fan vad fult det är. Känner mig som en 80-årig tant som säljer biblar. Fy helvete. Undra om jag kommer unda med att säga att hunden åt upp mina kläder..? Eller så kör jag med något orginelt och säger att dem förstördes i tvätten? Hmm... Detta måste tänkas över. Annars säger jag bara att jag vill stå i baren där ingen kan se mina fula kläder.


I övrigt har jag haft en väldigt mysig kväll med varm choklad äggtoddy och lite True Blood. Vinter kom tidigt till familjen Zilverframe. Nu ska jag ha ett givande telefonsmatla med Lina som borstar tänderna i örat på mig. Väldigt störande att höra måste jag tillägga..Du vet att jag älskar dig.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0