Hot and cold

Hejhej grisar :)

Jag har några byggarbetare utan för mitt hus som inte vet vad dem gör och igår så "råkade" dem stänga ner internetet i hela jävla området. Undra om jag kan stämma dem? Jag har ett beroende, jag måste ha min data! Så är det. Vi lever ju faktiskt i 2000talet. Jag kanske ska ut och förstöra deras arbetsplats lite över helgen?

Nog om det. Idag var det sista gången i storköket. Var rätt så tråkigt, allt jag gick göra var en sås eftersom Robin och Felix tyckte jag kunde göra "min jävla kvinnogöra." Pojkar är dumma.

Jag har upptäkt att min klass har en lite hemlig musiksida. Ja, hela veckan har varit fylld av sång. Lite som en musikal faktiskt. Allt från Älskade Ängel till tänd ett ljus. Även jag bidrog med lite Mitt namn är Lena och Det gör ont. Fast det visade sig att vi inte hade några Lena PH fans i klassen och jag blev snabbt tvingad att hålla käften annars skulle jag bli nersprutad. Okej, så trevlig är nog inte min klass när jag tänker efter. Bevis kommer ni få senare när det kommer en video på hur vi behandlar varandra i klassen.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad är grejen du har fått med Lena Ph? :P

2008-11-14 @ 17:31:26
Postat av: Malin

Jag har väl fått det av dig skulle jag tro

2008-11-14 @ 19:10:03
URL: http://malingullianne.blogg.se/
Postat av: Alex

Det var faktiskt jag som sjöng ont det gör ont så ta inte åt dig! <3

2008-11-14 @ 20:02:43
Postat av: Adam för fan

Först och främst, så vart vi i storköket, inte kallköket, och upptäckt stavas med ck inte bara med k.. Hur går det med svenskan egentligen?

2008-11-14 @ 23:58:08
Postat av: Alex för fan

Asså ursäkta men vem fan är ADAM?? Sån jävla stalker.. Och en sak till, donhdonhdonh, ADAM FICK BARA VG I STORKÖK!!! <3<3

2008-11-15 @ 17:22:32

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0