HSM

Hejhej. Helgen är över igen och om två dagar är lovet över. Igår spenderades kvällen med Linis och en vidrig skräckfilm. Vi blev så rädda att jag inte våga cykla hem efter filmen så jag fick sova hos Lina.

Idag har vi varit på bio, jag tycker vi borde få stammisrabatt snart! Vi var extremt nördiga och såg High school musical 3. Heregud vad töntig den var! Riktig dålig film om ni frågar mig fast jag fick ju stirra på Zacs armar i två timmar så det var inte helt onödigt att se den..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har hört att den fått jättebra kritik :S

2008-11-03 @ 09:01:38
URL: http://malinlindh.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0