I don't wanna miss you like I do

Heeeeeeeeeeeeej Darlings!


Dagen har varit rätt så lugn, inga seriösa lektioner, bara fyllda av snack och film. Underbara Jörgen Kock, ja, det är sant. Jag har börjat uppskatta min skola så jävla mycket efter varit en runda på Bladins och hört allt om deras kemi och biologi och allt annat skit som dem har där borta. Ta inte illa upp Lina och Karin, jag vet att ni älskar er skola men fan vad skönt det är att slippa sånt och ha såna jobbiga skrivningar som gör att man är uppe till tre på natten. Sånt vill jag inte ha, då tar jag vilket vanliga prov som helt som JK har att erbjuda.

Efter skolan stack jag till Bladins för hämta min små darling för sen åka in till stan för en tidig middag och planera en massa. Det är ju så att jag hjälper dem att fixa deras 17-års fest. Själv är jag inte så mycket för att fylla år men vänta tills jag fyller 18, då jävlar! Tyvärr tror mina bitches att jag ska laga mat till middagen först, det kan dem ta och glömma, jag står för skumpan - that's it!

love,malin


Kommentarer
Postat av: Lina

DU lagar maten, för vi sätter inte Sofia på det! :D

2008-11-18 @ 08:41:45
Postat av: Malin

Är det en komplimang till mig eller? =P

2008-11-18 @ 15:45:31
URL: http://malingullianne.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0