I feel so...

Hej Darlings! Idag ska ni få nöjet att både få en del bilder och en video, det ni! Och vi få tacka Alex som hittade min kamera och agerade fotograf.
Dagen började kl. 10 med projektarbet sen bar det av till Big Bowl för att ja, bowla såklart. Men eftersom vi var rätt så tidiga och klassen är rätt så lata så la sig några ner på golvet i lobbyn och väntade där. Det är nog fysiskt omöjligt att vara normal om man går i HR2E, det finns ju faktiskt inte en enda som är normal där.
Vet ni vad? Jag vann faktiskt en av omgångarna när vi spelade bowling, fan vad jag är duktigt men det kostade mig min nagel. Nej, nu ska jag göra det sista på psykolgogin.





love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0