Kill me

Okej, jag gjorde precis en lista på allt jag har allt göra och här har ni den:
- Svprov, vikingar
- Idrottprov            
- Pro & För prov   
- Samhälle prov
- Ansvarsfull alkohol hanteringsprov
- Matte prov
- Psykologi frågor
- Eng bok att läsa ut och skriva book talk på
- Eng stad att redovisa om
- Eng uppstas att göra om matkrisen
- Projektarbete


Om en till lärare ger mig någon jävla läxa kommer jag hoppp på den och slå personen. Jag hoppas på Håkan, han har jag velat hoppa på ett tag.. På ett icke snuskig sätt ofc!!! Kände att jag dampa lite där..

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0