Kill the light

Så, då var det dags för ett blogg inlägg. Så klart kommer jag dela med mig om gårdagen lite kortfattat. Hej mamma, hej pappa, jag hoppas jag gör er stolt.


Efter jag, Lina och Karin fixat oss hos Karin bar det av till Sofia. Väldigt trevligt med en hel del blandade människor. Tyvärr hade jag inte så stor tur med folk som kom brevis mig, först var det en kille som skrek som fan och verka lite gay, men gaydelen hade jag inget emot, sen var det en kille som satt sig på min kjol. Och inte fatta han att den höll på gå sönder heller. Killar är nog det korkaste djuret.
Timmarna gick och vår kära vän Karin blev bara fullare och fullare, like always. Fast du vet att vi älskar dig. Du är ju rätt så underhållande när du är full.
Ganska snart kändes det som man var tillbaka på 60-talet. Folk stod i kö för ha sex och dem kräkte lite överallt. Dem värsta spyflugorna blev utkastade och vi andra fick stanna kvar, ja, vi och Karin det vill säga.
Jag och en kille vid namn Victor (?) hade utroligt kul åt Akej som hela tiden fick från tjej till tjej och försökte flörta, tyvärr fick det inte så bra för han. Han våga inte ens lägga kameran i Linas bh. Då kom tårarna nästa, fast för Linas fall så börja hon faktiskt gråta av skratt.
Jag och Lina blev följda hem av två killar fast när vi upptäkte att dem var 92:or så dumpade vi dem på Gustav. Vi har något emot 92:or, ja, förutom Karin. Fan vad Karin blev lit utanför i detta inlägg fast du vet att jag älskar dig!
Senare på natten fick Lina sms, en av killarna hade hennes armband, fan vad jag ska vilja se henne när hon försöker få tillbaka det.
Natten avslutades med att Lina upptäkte att hon glömt sina nycklar så vi fick väcka hela familjen Fors. Sen blev det mat.

love,malin


 


Kommentarer
Postat av: Karin

haha vadå som vanligt? jag uppförde mig förra gången! <3 älskar dig med. tack för att ni följde mig hem.

2008-11-10 @ 09:38:34

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0