Malmö Arena

Smärta. Sjuk smärta. Så beskriver jag min kväll. Nu ska ni får höra om min arbetsdag på Malmö Arena.


Dagen böjade med att vi fick vänta på att bli inskrivna och sen vänta på att dem skulle tvätta våra kläder. (Kläder som jag sen vägra att lämna tillbaka så dem ligger fint i min väska just nu..) Sen blav tjejerna i klassen "över" så vi fick vika lådor. Bajs. Men sen fick vi komma upp på tredje våningen där lougerna (?) va. AKA. snobbarnas ställe, gubbar i 60 års åldern och deras fruar med alldeles för fula skor och bortskämda ungar. Men tur för mig så fick jag en handledare och var lika snäll som han var snygg. Så kvällen var rätt lugn förutom när jag välte ett kylskåp, kleta ner min tröja med smör och råka skrika ut fitta. Vad kan man säga? Jag är ju Malin Zilverframe. Man kan inte få det ena utan det andra..

Efter att ha jobbat 9 timmar utan att äta, dricka eller fått någon sorts rast var jag död. Mina fötter värker fortfarande och jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag vägrar stick dit imorron och som tur är så är päronen på min sida.

Efter vårt hårda arbete stack jag och Alex direkt till närmsta donkan och prega i oss mat. Underbart. Aldrig förr har snabbmat smakat så gott.

Just det! Efter som det var inga mobiler, inga kameror regler så blev det inga bilder. MEN! Efter jag ock Alex flörtat lite fick vi lov att gå in i Percys louge och titta på invigningen och ta lite dåliga bilder med mobilen.

Nu ska jag sova som aldrig förr. Malmö arena kan kyssa mig i röven.

love,malin



Jag och Alex i hissen.


Inv
igning, lägg märke till hur nära vi är scenen ;)

Suddigt men så här såg det ut.

Kommentarer
Postat av: Malin

*loge :)

2008-11-07 @ 08:56:16
URL: http://malinlindh.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0