Onsdag

Just nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så han kan köra mig till skolan. Bussen går kl. 14 från skolan till Arenan. Måste erkänna att jag är lite nervös. Vi har knappt fått någon info om vad som ska göras så allt känns lite "overkligt" om man säger så.

Jag var uppe innan ock så Obamas "tack"-tal. Snacka om jag fick gåshud. Rätt man vann kan jag bara säga. Men tyvärr tror jag att något kommer hända, att han blir skjuten eller så. Jag tror inte alla är redo för en mörkhyad president. Tyvärr.

Nej, nu ska jag packa ner mina kock kläder och sticka.

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0