Onsdag

Hejhej!

Dagen började med frukost och Kiss på matten, jag hann tillochmed räkna lite idag, de ni! Det är inte ofta man hinner det. Sen blev det någon föreläsning i aulan, temat var don't drink and drive och personerna som var där visade riktigt obehagliga bilder. Vi förstår allvaret i det men vi vill inte se människor som är half döda för det, det kommer ju bara skrämma oss. Dem bilderna kommer jag ha mardrömmar om i natt.
Sen var det lunch, en lunch full med sång. Man får tacka Ida och Jessica för deras vackra stämma och tolkning av Älskade Ängel som jag nu har i huvudet. Petra upptäkte även hur avundsjuk hon var på att jag har en assisten som går och handlar klubbor till mig på lunchen. Jag börjar ju nästan bli bortskämd, hon fyller ju tillochmed min kalender.
Sist på schemat var älskade psykologi. Det finns nog inget roligare ämne. Visste ni att man blir galen om man inte har sex? Jo, det är sant - det står i min bok. Hur man tolkar det är ju upp till var en och detta är min tolkning.
Efter skolan träffade jag Fröken Fors på EH och åt mudcake. Choklad behovet är väldigt högt denna veckan.
Och Ida om du läser detta så hoppas jag att du håller ditt lilla löfte om att blogga!

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0