Sådan mor sådan dotter..?

Måste bara berätta om mig och min mor lite.

Jag och mamma är väldigt speciella. Vi är väldigt lika på många sätt men också olika. Hänger ni med ? Vi båda är riktiga bitchar och tror att vi är bättre än alla andra, som vi oftas är. Sen kommer skillnaden mellan oss. En rätt så stor skillnad. Vår IQ. Min, om jag får säga det själv, är hyfsat hög (skyhög om man jämför med med mor.) Och min mammas IQ, ja, hon vet hur man knyter skorna om man säger så. Bli inte arg nu mamma, du vet att jag älskar dig fast du är korkad!

Så nu till själva saken.
För en vecka sen köpte jag nya stövlar som jag idag tänkte ha för första gången. Mamma säger att jag måste inprigmera (?) dem för annars kommer dem förstöras direkt. Jag säger att det inte behövs för dem är bara ett par din sko-skor och inte något riktigt matrial. Men mamma vägrar släppa det så jag går ut på balkongen och sprayar dem och låter dem sen stå där ute medans jag borstar tänderna. 2 minuter senare så går jag ut för att ta dem och upptäcker då att dem blivit helt jävla vitfläckiga. Man skulle alltså inte inprigmera dem och skorna var nu helt jävla förstörda. Me jag får väl skylla mig själv om jag lyssnar på mamma. Som tur var åkte mamma till din sko och flörta till sig ett par nya likadan skor - gratis.

Jag ska aldrig mer lyssna på min mor när det gäller skor.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0