Söndag

Då var helgen över igen. Jag vet inte vad det är som gjort det men jag har faktiskt börjat gilla söndagar. Dem är så mysiga nu på hösten/vintern. Och om 50 minuter börjar Gossip Girl, snacka om den serien har börjat bli bra. Visst den har alltid varit bra men den har blivit så mycket bättre, och snyggre måste jag tilläggga.

Annars kommer jag bara ligga och läsa resten av kvällen. Har en engelsk bok som jag ska ha läst hälfen av till i morron och jag har inte ens börjat. Fast jag kommer ta en paus till Sanningens ögonblick, jag är ju så extremt nyfiken så jag missar ju inte chansen att få reda på lite dirt om Rosing.

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0