Torsdag

Hejhej! Jag är fortfarande glad som fan! Ännu en skön dag, bara två lektioner. Den första var ansvarsfull alkoholhantering där vår lärare delade med sig av sina pinsamaste fylleminnen och spela spel. Andra lektionen skulle vi bara redovisa vårt arbete sen fick vi sluta. Underbart. Funderar på att göra psykologin så jag får det gjort.

Jag har allvarliga problem. Jag ska alltid göra något, kan inte sitta stilla helt enkelt och oftas så leder det till att jag gör något pinsamt. Och det finns alltid en person som ser det, Miso. Jag vet inte om han har någon radar i huvudet eller något men så fort jag gör något, som att få ett ryck att börja dansa så är han där. Eller om jag är i köket och snor mat från kylen. Alltid. Och nu börjar han reta mig för det. Jag borde skaffa mig en vakt eller något. Eller bara sluta skämma ut mig. Fast hur kul är det? Det är ju rätt så underhållande fast det är pinsamt..

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0