Unusual you

Hejhej, har varit lite dålig på att blogga men för får ni i allafall en snabb update!

Igår var det servering som alltid är lika tråkigt, tyvärr. Efter skolan träffade jag Lina en snabb runda i stan innan hon skulle till sin pappa. Och dagens största händelse var nog när jag slog på blondie knappen och glömde min kära väska i ett omklädningsrum som tur var så kom jag på det innan den var borta..

Idag har jag varit och handlat med mamma och Mimmi, fick en supersöt klänning och circus skivan såklart. Det kom även fram en skum kille som prata engelska och fråga om han fick ta av mitt nagellack och innan jag hann svara drog han bort mig och börja ge mig manikyr. Skumt men oj vad skönt! Det kom snabbt fram att han var bög och jag fick ha ett väldigt trevlig bögsamtal på engelska. Fler skumma bögar till folket! Nej, nu ska jag in i duschen sen iväg till Höör där det är släktkalas. Inte det roligaste i världen men min mormor är alltid underhållande när hon är full! ;)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0