Young and free

Godmorgon sunshine.

Just nu sitter jag och försöker få liv i Lina genom att ringa och skicka sms men inget verkar hjälpa på fröken Fors. Fast jag vet inte riktigt hur man väcker henne allt detta är nytt för mig, det är alltid jag som sover länge och behver bli väckt. Några tips någon?
Whatever
, jag och Lina ska, om vi hinner, in till stan och kolla på jeanskjolar. Känner verkligen att jag vill ha en sån, ska bara se om jag hittar någon snygg.
Ikväll sticker vi till Sofia som firar sin 17års dag. Sen orkar jag väl inte sticka hem så det blir väl att jag sover hos Lina like always. Kom precis på att jag inte sovit hemma dem senaste tre helgerna. Jag borde nog börja flytta över lite saker till Linis?

love,malin



Kommentarer
Postat av: Karin

hihi, jag har också försökt sms hela morgonen...

2008-11-08 @ 15:09:55

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0