364

Hejhej. Så, då var min födelsedag över. Nu är det bara ännu en tråkig dag.


Dagen spenderades med min överdrivet konstiga familj med en resa in till Köpenhamn och sen tillbaka till kära Malmö för en äcklig hamburgare. Fan vad jag tjatar om den jävla hamburgaren. Tyvärr är inte nån av mina blondisar här utan dem är i Stockholm och i Göteborg. Så jävla typiskt att fylla år på lovet då. Fast på fredag bär det av till Nova lund för att spendera födelsedagspengar med min kära stjärnsyster som jag inte sett på en månad!


Nej, nu ska jag lägga mig och kolla på OTH och äta Ben and Jerry glass. Imorron börjar bantningen igen. Va fan, man lever bara en gång och då vill man väl vara så snygg som möjligt? Fan vad hemskt det är att jag tänker mig snygghet och smalhet. Nu va jag djup.

love,malin

P.S Lina lär dig att svara på SMS!



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0