Another day another drama

TjenisPenis.

Skorna som vi har i köket tar verkligen död på en! Dem har världens hårdaste sula som gör att man inte bara får ont i fötterna utan också benen och ryggen. Riktigt hemskt. Och inte nog med det så har hela dagen gått väldigt dåligt. Hoppas på en bättre vecka nästa vecka.

Ikväll har Lina lovat att stå ut med mig så vi ska se Camp rock på disney. Jag är så otroligt mogen, don't you think? Jaja, nu ska jag göra alla miljoner läxor som måste göras.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Nästa vecka kan bara gå bätte...

2008-10-03 @ 17:07:24

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0