Är Lina helt frisk?

Hejhej. Måste bara berätta om en sak som hände igår natt.

Jag är inne på msn och en kille som jag inte vet vem det är börjar skriva.
- Jag var inne och läste din blogg.
- Okej?
- Ja, du vet den bilden när du matar din kompis?
Va fan, jag har ingen bild när jag matar min kompis? Men jag kommer fram till att han menar bilden på mig och Lina från helgen där hon äter sin äckliga blandning.
- Jaha, vad är det med den bilden?
- Ja, alltså din kompis tunga ser konstig ut, är hon helt frisk?
Snacka om jag börjar skratta. Och för er som sett bilden och undrat så är det rom, ni vet röda fiskägg? haha.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Karin

jag kommer ihåg alla dessa födelsedagar då lina fick en romburk i present av sin mormor!

2008-11-02 @ 15:53:58

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0