Ego Girl

Heeeeeeej


Sitter och håller på att skriva mitt referat till Ego Girl vilket inte var så lätt som jag trodde. Är mycket lättare att skriva en recension där man får ha med sina egna åsikter men nejdå. Tycker verkligen inte om min svenska lärare längre. Får väl jobba lite hårdare på den.

Iallafall, det har varit ännu en dag i skolan med bara onödiga lektioner där man inte gör något. Börjar bli lite irreterande. Visst det är skönt men ju mindra vi gör ju mer läxor får vi känns det som.

Nej, nu ska jag fortsätta med läxan.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0