Fly on the wings of love

Hejhej, är hemma nu, har precis sett klart dagens OTH. Det är riktigt sjukt hur lätt jag bli beroende av tv-serier. Nog om det. Jag har haft världens problem idag. Dem har låst varje toalett i skolan som straff för vi tände på den, snacka om dra alla över en kam? Så man har fått springa från byggnad till byggnad för hitta toaletter som är öppna. Dem är inte kloka nån stans dem lärarna!
Mamma kom för en stund sen och sa att Prison Break börjar ikväll, snacka om lycka, har inte sett nån reklam om att de skulle börja. Wentworth Miller<3! Förlåt för fjortisvarningen. Nej, nu ska jag plugga som alltid.

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0