Fredag

Hejhej, snacka om jag har varit off idag, har bara gått omkring i en dimma och varit tyst..ja, förrutom under matkriget med Tim. Det är något jag är bra på. Kriga! Haha, kanske för jag har en sån talang att reta folk? Iallafall så har jag varit dietkock idag vilket innebär att man jobbar själv vilket är skittråkigt. Men det gick bra, med lite hjälp av min superhjälte till assistent, Alexandra Frida Oliva Täääärnström. (?) Tack så jättemycket för all hjälp! ;) (som inte alls va så mycket, jag är jätteduktig, jag lovar!)

Som alltid va jag helt färdig efter att vara i köket, mer än vanligt faktiskt, somnade tillochmed i bilen på väg hem. Då är det farligt. Jag måste verkligen börja att dricka kaffe igen. Nej, jag ska inte. Sen när jag kom hem gick jag och la mig igen och sov till sju. Önska mig lycka till när jag ska lägga mig ikväll. Fast det är helg så det är bra.

Snart ska jag kolla på idol. Jag har en plugghelg framför mig. Fast det ska bli härligt, bara ta det lugnt. Jag behöver det, big time!


love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Tackar för det du, om du någon gång är osäker på stavningen så kan du ju fråga sven.. <3

2008-10-10 @ 20:58:17

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0