Girls just wanna have ...









Snacka om jag kommer ha problem att somna ikväll och inte nog med det utan att ha problem att stiga upp imorron. Fast jag behöver inte stiga upp förrän åtta eftersom jag är ledig från dem två första lektionerna sen ska vi ändå inte vara på segevång förrän 10.

By the way, jag hade helt gkömt att Gossip Girl börjar idag, snacka om jag blev glad! Nu ska jag in iduschen, ta en titt på eng glosor, göra mig en frisk smoothie och lägga mig och kolla på det ! Perfekt söndag kväll! Läxorna skjuter jag upp ännu en gång, dum Malin! Får göra dem imorron eller tisdag..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Malin skjuter fram läxorna en gång till för hon är bakis idag!! <3

2008-10-05 @ 18:57:11

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0