God natt

klockan är snart halv 12 och jag inte det minsta trött. Bajs. Man kan verkligen inte gå och lägga sig halv 6 på en söndag morron och tror att man kan gå till skolan imorron och att man ska må hur bra som helst. Okej, jag har lärt mig min läxa. Från och med nu ska jag lägga mig senast 3 förutom på lov. Egentligen borde jag ta tillfället i akt och göra läxa men så klart gör jag inte det. Jag är så jävla extremt lat. Jag borde anställa mig en liten posl kvinna som slår till mig så fort jag inte städar mitt rum eller skiter i läxorna. Tror ni att man kan hitta någon sån annons på blocket? "Jag tar 20 kr i timme för att slå folk.."? Fast det är ju ett yrke som passar mig.. mohaha. nej, nu skriver jag bara en massa trams. Godnatt läsare


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0