I do love u

Hejsan grisar. Det funkade bra tyckte jag. Jag fick lite klagomål för min "kåtlista" som jag gjorde förr. Petra tyckte att hon skulle vara etta men tyvärr, du får iställer vara etta över snyggaste kåtaste människor alive. Bra va ?

Nu vidare till dagen. Dagen började med ett mega prov i engelska. Sen var det dags att jobba på projektarbetet. Allt gick först i lås men sen gick det svinigt bra, om allt går rätt så kommer jag vara författare till två böcker nästa år mohaha.  Sen så slutade jag, var inte med på idrotten så det var riktigt nice att sluta kl. 12. Just nu försöker jag få mamma att köra mig till burlöv men det går inte så bra. Mamma, om du läser detta vilket du alltid gör så ska du veta att du uppför dig som en riktig surfitta just nu! Fast jag är jätteglad för att du köpte Sex and the city filmen till mig så den behöver du inte lämna tillbaka för jag kalla dig surfitta! Så nu har jag fjäskar lite för mycket så nu ska jag ner och tjata lite till..


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0