I know

Hejhej, nu är jag uppvilad efter en helg med Lina. Fastän vi inte har gjort något speciellt är jag sjukt trött. Kanske beror på att jag varit uppe halva natten efter ha blivit halvt misshandlad av Whisky (Linis katt)? Har rivmärken överallt. Jag hatar katter!
För övrigt har det varit en rätt så trevlig helg. Vi har bla lyckas laga mat tsm! Jag och Lina funkar inte i köket annars. Vi har kollat på överdrivet många filmer, druckit ca 7 lite cola och 100 koppar te. Vi har även lärt oss att hundar är smartare än vad mn tror och att katter är det hemskste djuret alive. Vad har mer hänt? Jo! En gammal klasskompis kom ut ur gardroben, eller inte lika mycket som han hoppa ut. Det kom som en lite chock faktiskt.


Vingar av glas. A <3

Nej, jag vill inte vara med på bild när jag är osminkad.

Jag posar och Lina äter sina kulor.

Lina vill heller inte vara med när hon är osminkad.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Karin

te? jag trodde inte att det var eran grej. Saknar er!<3

2008-10-27 @ 20:52:13

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0