I'm gonna destroy you

God natt kära läsare. Ni ska få nöjet att läsa ett till inlägg. Just nu är klockan lite över 2.. eller 1? Vet inte riktigt när det är meningen att skruva tillbaka den jävla klockan. Iallafall så sitter jag i soffan med Linas laptop medans hon sitter och kollar på nåt wannabe Abba sak på tvn.

Har ni sett Vingar av glas? Herregud säger jag bara! Jag är kär, inte i filmen utan i en av skådisarna i den, fast bara i den filmen. Han är inte lika snygg i vanliga fall. haha. A <3 förlåt men, iiiiiiiih! Ok, jag skyller detta på att jag är trött.

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0