I'm gonna tell you my secret

Så, nu har släkten åkt och nu är det bara mamma och pappas vänner kvar så det är fritt fram för mig att ta av mig klänningen och sätta på mig myskläder. Härligt, men något som är mindre härligt är att jag nu ska sätta mig och plugga samhälle. Jag som trodde jag skulle slippa samhälle när jag valde hotel och restaurang men icke sa Nicke. Fast det blir ju värre, i trean ska vi ha naturvetenskap. Tur då att jag har mina bitches! Jag har redan bokat tid hos Lina för matteprovet på onsdag. Tur att hon redan har en privatlärare i matte!

Marcus försökte hjälpa mig med min ipod men den vägrar att kopplas ihop med datan så jag får väl radera allt och börja om från början. Fan vad allt ska vara jobbigt då. Nej, nu ska jag tycka synd om mig själv och plugga till den jävliga musiken som dem spelar på nedervåningen.

love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Alltså excuse moi men jag har inte alls nån privatlärare i matte!

2008-10-19 @ 17:48:16

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0