I’m surrounded by liars

Hejhej, idag är det lördag vilket innebär att jag har rätt så mycket att göra. Jag måste plugga som en gris i samhällen nu, fattar egentligen inte vad det är jag ska plugga på. Sen ska jag städa rummet, duscha och hjälpa mamma med alla mat för ikväll är det dags för släktkalas, men det är väl alltid kul..? Ja, man får ju en heldel pengar, har redan fått min laptop så jag är mer än nöjd. Sen fick jag ju min kamera för 2 månader sen så jag har faktiskt inget att önska mig.. Ja, det var allt nu ska jag plugga som fan.


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0