"Jag såg handsvettskille komma för 10 minuter sen."

Hejhej. Har nästan precis kommit hem så, precis som alltid, ska ni får höra om min dag. Dagen började med matteprov som gick så dåligt att min lärare tvinga hem mig med matte A boken för att jag skulle kolla igenom den. Som tur de fick jag en liten heja ramsa på tavlan som fick mig på bättre humör. Efter det var det projekt och företagande där vi fick tillbaka våra prov, vg, like always. haha Sen var det dags för första lunchen men eftersom vi fick stressa så till nästa lektion så blev det en till senare lunch men djupa och behövande samtal med Alex och Petra. Sista lektionen var psykologi, alltid roligt. Sen stack jag till Bladins och överraskade Lina och bjöd på fika. Gulligt av mig, ellerhur?

Nej, nu ska jag se Ugly Betty och OTH.

Jag och Lina upptäckte även att jag är riktigt full av fördomar, jag tror bla att hennes rektor har knark i sitt skåp. Mer ska vi inte gå in i detta.
love,malin


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA, stackars alla :(

2008-10-22 @ 22:20:17

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0