Måndag

Jag har gått igenom dagen som en blind människa. Jag har känt mig fram utan att veta vad jag gjort. Jag är så jävla trött att jag snart kommer ramla ihop. Och inget kaffe får jag heller, det är ju inte bra för en. Va fan gör jag mot mig själv?


Dagen började iallafall med att min grupp stack till segevång för att intervjua kökschefen på Pegga upp. Jävligt skön snubbe (fan va de lät snobbigt!). Sen var det lunch, blev en äcklig EH sallad för mig, urk! Fan vad jag går in för detta! Sen hade vi bara två lektioner. Jävligt onödig dag.

På väg från skolan fick jag vittna höjdheten av bortskämdhet. Eller lathet, jag är inte hundra på vad det var. Iallafall så tappade Alex pengar på marken, tittar ner på dem och fortsätter gå. Måste säga att jag blev lite smått arg på henne.

love,malin



Kommentarer
Postat av: Alex

Det var seriöst en jävla krona!!!

2008-10-08 @ 20:09:56

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0