My day

Min dag i punkter.
-Haft en lugn dag i köket, jobbade med Felix vilket innebär att jag förvandlas till superboss, and I like it. Jag borde få jobb som chef någonstans. Helst med en skithög lön.
-Adam och Alex kan inte jobba med varandra. När man sätter ihop två kontrollfreaks så blir det näst intill katastrof och dem två blir bitchigare än mig.
-Det var Liz sista dag vilket innebar tårta, presenter, en del hemligheter i rökrummet och efter att ha sett Anonym få tårar i ögonen börja dem flesta tjejer brista ut i tårar. Rätt så hemsk upplevelse, fick deja vu av avslutningen i nian.
-Efter att ha 8 missade samtal av Lina så träffade jag henne. Hon åt på en hållplats, vi åkte och "fixa" lite saker till hennes syster. HOST. Vi snacka jävligt mycket skit och om, as always, kärlek.
-Lina är en apa. Hon har köpt min kjol.
-Mamma har nostalgi, han har på sin "absolut 80"-skiva på. Jag önskar att jag va ung på 80-talet, dem hade faktiskt den bästa musiken då.
-Nu ska jag hjälpa mamma med maten, det är ju precis vad man vill göra efter varit 6 timmar i ett kök?
-Ikväll är det ABBA-tema i idol. Lycka.


Dags att göra iordning vagnen!

Tim fick näseblod men Fanny tyckte inte att det va så synd om han så hon satt sig på honom istället.

Blondie saknar ett antal skruvar om man säger så..

DOHDOHDOH

Adam-"Snälla, bara försvinn!"

Fan vad vi är bra, don't u think?
TÅRTA!


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0