My do list

Herregud vad jag har mycket att göra i helgen och nästa vecka och varesig ni vill veta eller inte så kommer jag nu dela med mig av min jobbiga "2 do list".


 


-Skriva Sv referat, do monday
-Plugga Yteori, prov måndag
-Plugga projekt och företagande, prov ons
-Göra lite matte, prov onsdag? Assistent..?
-Göra klart grupparbetet till miljö och säkerhet
-Fixa frågor till en intervju
-Prata med min metor så jag får ledigt på torsdag
-Ha möte med Marija om vårt projektarbete
-Boka tid med rektorn angående vårt projektarbete
-Fixa eng nyhet till måndag
-Eng glosor till tisdag
-Intervju på Etage, torsdag



Är det något jag missat min kära assistent?

love,malin


Kommentarer
Postat av: Assistent

Lite fel på dagarna bara men det är fixat nu <3

2008-10-09 @ 19:55:21

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0