Not good

Steg upp imorsen, sminkade mig och tog på mi och var helt klar att åka till skolan. Men sakta men säkert smög världens ångestattack på mig. Så, efter ett samtal med mamma, ringde hon och förklara situationen för min lärare. Det blev alltså ingen skola idag. Jag måste verkligen lära mig att slappna av och inte skjuta upp saker och bara gör allting senare för då kommer allt på en gång. Synd bara att det är på fredagar vi är i köket för det är oftast då dem kommer. Precis innan helgen när det är meningen att slappna av, då kommer dem. Jag får skuldkänslor av att slappna av. I etta va det ok för då var fredagar bajs men inte nu längre. Nu måste jag rycka upp mig. Förlåt för ett tråkigt inlägg.


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0