Only you

Hejsan, idag är jag på skitbra på humör. Allting är så jävla bra just nu. Bara en dag kvar i skolan, inga läxor, fyller år om mindre än en vecka och för en gångs skull har jag faktiskt pengar. Och sist men inte minst, det är så sjukt mysigt ute, riktigt höstigt. Underbart! Vill bara mysa under en filt med en varm kanelbulle och ett glas mjök, men det tänker jag inte, inte förrän på onsdag iallafall.


Idag har jag bara varit i skolan i en timme. Känns rätt så onödigt att sticka till skolan för en lektion men vad jag man inte för att så studiebidrag? Efter skolan blev det en snabb runda in till stan där jag fick köpt lite smycken, hitta även en väldigt snygg väska som jag dirket foto och skicka som MMS till mor, MMS är dem nya önseklistorna.

love,malin



Kommentarer
Postat av: Assistent

Ringen passade ju visst! Undrar vad det var för snäll människa som följde med dig till stan?

2008-10-23 @ 19:18:36

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0