Paus

Har hållt på med psykologin i över 1½ timme nu så jag tyckte jag förtjäna en paus. Har bara sista uppgiften kvar som så klart är den jobbigaste. Kan dem inte bara ta det först så man får det lätt i slutet? Nejdå, man måste jobba som fan och när man är som segast lägger dem in världens stöt. Den jobbigaste uppgiften de vill säga. Det är nästam som dem planerar att ha det så. Hur kan vi jävlas med dem mer än vad vi redan gör? Son of a bitch!


Jag har upptäkt att min lärare som jag har i projektarbetet är störtskön. Vi satt och disskutera regler som vi skulle ha i gruppen så skriker hon bara ut: Annars är ju det bara att säga BLOW THE WHOLE FUCKING THING UP! Jag menar, den här kvinnan är ca 60+ (jag hoppas hon inte läser detta). Nästa vecka har hon lovat mig att jag ska få ta bild på henne, då ska ni få se.

Nej, nu måste jag göra klart det sista innan Ugly Betty börjar! Kyss

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Heja superhjälten!!

2008-10-08 @ 20:17:32

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0