recently your ego is goin' through the roof, maybe u need a wake up call?

Hejhej, är så uttråkad så ni ska få en kvälls update också innan jag lägger mig. Har ögonen på det där fet programmet på trean samtidigt. Fattar inte varför, det är så sjukt vidrig. Hur kan man vilja vara världens fetaste person? Usch, sånt fattar jag inte. men jag måste säga att det är ett bra program för att få motivation för att gå ner i vikt.

Har sovmorron i mogron, ska inte var på stortorget förrän halv 10 och gå igenom frågorna innan vi går in på Etage och eftersom vi bara har en lektion imorron så slipper vi skolan! Super.

By the way, idag är det 2 veckor till jag fyller 17! Bara ett år kvar..

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0