Jag är en vampyr, jag suger och spyr.

Så då är man hemma, ungefär 12 timmar senare. Jag vet inte riktigt hur jag mår, antligen jävligt bra eller jävligt dåligt.

Imorse vakna jag i ett rum av att någon satt på sängkanten och foto mig - men ta det lugnt det va bara Linas bror som var uttråkad så det var bara av att somna om igen.


Igår stack jag och Lina till Sofia för tjejmiddag där det bjöds på god mat och goda drinkar, lite "jag har aldrig" där vi fick lära känna varnadra kanske lite för bra? Hårspray..? Senare på kvällen kom det även, för att citera Karin: ett inslag av killar. Kvällen avslutades med att äta fet mat på stippes, en lång promenad genom stan, lite sång : jag blev full på min cocacola ofc, försöka komma med sista bussen hem och en sjukt jobbig ringsiglan från en gammal tant. Just det vi får inte glömma att jag och Lina nästan kom i en catfight inne på stippes! Det kom en fram en man i 30 års ålder och börja snacka med oss, tyvärr gilla inte hans fru det! haha, det är en sjuk, fast kul, värld vi lever i. Detta va allt från mig, nu ska jag duscha och lägga mig.

love,malin



Ego,ego,ego..

Drink

Karin 1 och Karin 2

Boys

Girls

Skål

Nattmat

Kommentarer
Postat av: Karin

Aw, vilken söt bild på mig och min tvillingsyster!

2008-10-05 @ 17:16:18

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0