Some days I'm a super bitch

Hejsan, jag har blivit jättedålig på att blogga och tyvärr kommer det inte bli bättre. Har jättemycket läxa och bajs att göra nu i veckan så bloggandet kommer inte vara igång så mycket. Men jag kommer åter, det lovar jag. Så lätt är det inte att bli av med mig.

Just nu har jag iallafall två problem. Vad ska jag ha på mig och hur ska jag komma hem i natt? Jag och Lina ska på tjejmiddag till en bladinare (?) vid namn Sofia. Och jag var inte alls inställd så vad jag ska ha på mig börjar krisa lite nu. Sen vet jag inte hur jag ska komma hem i natt. Ska jag ta bussen genom rosengård själv eller ska jag cykla mitt i natten från Lina? Eller vara extremt lat och låta pappa betala för en taxi? Vilka problem. Nej, nu ska jag sota ögonen och hitta något att ha på mig. Vi hörs imorron och hoppas på en hel del bilder!

love,malin

Kommentarer
Postat av: Alex

Du får inte ta bussen själv. Det förbjuder jag!!

2008-10-04 @ 17:13:04

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0