Söndag

Hej, idag är jag på lite smått dåligt humör. Jag försökte hitta några nyheter till engelskan imorron men icke sa Nicke. Det har inte hänt en skit, noll, nada, ja inget alls i världen nu i helgen. Nog om det. Pappa kom hem innan med typ hundra naturdiet till mig, hälften av dem är den äckliga sorten men det är bara att dricka och se glad ut. Om man vill vara fin får man lida pin. Fast han köpte ett helt jävla kilo nötter till mig så det gör saken bättre.

Vad har man mer att berätta då? Jo, just det! Jag har blivit biten av en spindel på foten så nu är den helt svullen och blå/röd. Nu kankse jag slipper idrott

För er som känner mig kan jag ofta berätta hur det spökar här hemma. Några av er kanske inte tror på spöken men det gör jag! Innan fick vi ett brev i posten där det stod att dem letade efter folk som ville berätta sina spökhistorier som dem varit med om här i "spökstället" och att dem håller på att skriva en bok. Men det är ju trevlig att dem döpt om vårt hem till Spökstället och att dem nu skriver en bok om hur läskigt det är att bo här?

love,malin


Kommentarer
Postat av: Assistent

Man kan inte bli biten av en spindel <3

2008-10-12 @ 17:50:15

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0